Sean O'Malley stuurt advies aan vechters die hun inkomen buiten de kooi willen verhogen

  zijn of'Malley
Sean O'Malley op Instagram

Sean O'Malley laat andere vechters zijn kleine geheimpje weten om meer geld buiten de kooi te verdienen en hun aanwezigheid op sociale media te vergroten.

In de UFC er lijken vechters te zijn die zichzelf veel beter kunnen promoten dan hun leeftijdsgenoten. UFC bantamgewicht titel hoopvolle Sean O'Malley is een van hen.

Sinds hij in 2017 de UFC-scene binnenstormde met een overwinning op The Dana Wit Contender Series, O'Malley heeft zijn fanbase voortdurend uitgebreid. Hij is nu een van de meest populaire vechters op het rooster en daardoor is hij zowel binnen als buiten de kooi succesvoller geworden.

In de afgelopen jaren hebben O'Malley en anderen een manier gevonden om hun successen in de kooi te vergroten door hun bekendheid daarbuiten te vergroten. Fans willen dat hun favoriete vechters de beste kansen krijgen, en de UFC kent ze meestal toe aan de meest populaire vechters .

Naarmate de populariteit echter groeit buiten het vechten om, wordt de behoefte aan hogere beloningen en belangrijke matchups minder. O'Malley realiseert zich precies dat.

  zijn of'Malley
Afbeelding tegoed: Chris Unger/Zuffa LLC

Sean O'Malley geeft wat advies aan vechters over het laten groeien van hun merk

O'Malley heeft een succesvolle aanwezigheid op sociale media en een groeiend YouTube-kanaal. Globaal genomen, O'Malley's vermogen om zichzelf te promoten heeft een belangrijke bijdrage geleverd aan zijn roem. Nu geeft hij zijn medestrijders wat tips zodat ook zij ooit in dezelfde positie kunnen komen te staan.

“Ik zou zeggen dat getallen zich vertalen in geld-achtig. Je moet groeien op sociale media. Je moet ook authentiek zijn. Ik zeg altijd komedie. Als je iemand aan het lachen kunt maken, is dat altijd een goede zaak”, zei hij op de website Geloof me podcast.

'Dus, met al mijn posts op sociale media, als ik een gesponsorde post of zoiets doe, wil ik niet dat het eruitziet als: 'Hé jongens, koop dit.' Ik wil goed giechelen. van hen. De merken zijn er dol op. Als ik een reel kan gaan maken, een miljoen views kan krijgen, krijgen ze waar voor hun geld. Dus ik zou zeggen, ja, probeer je sociale media te laten groeien en wees grappig.

O'Malley heeft zijn niche gevonden, maar dat betekent niet dat wat voor hem werkte, ook voor anderen zal werken. Wat hij geeft is een blauwdruk, maar elke vechter moet zijn eigen manier vinden om zichzelf te promoten. Sommigen kunnen misschien de O'Malley-route nemen, terwijl anderen misschien hun gevechten laten spreken. Gewoon bekwaam genoeg zijn om in de UFC te zijn, is een goed begin.

Denk je dat het advies van O'Malley door alle vechters moet worden opgevolgd?

Geef een transcriptietegoed met een link naar dit artikel als u een van deze citaten gebruikt.

0 reacties

Sean O'Malley: De onaantrekkelijkheid van Raul Rosas Jr. is heilzaam

Sean O'Malley geeft zijn voorspelling voor het verwachte duel tussen Aljamain Sterling en Henry Cejudo

Sean O'Malley deelt waarom de recente overwinningen van hem en Paddy Pimblett anders zijn

Sean O'Malley weigerde een uitnodiging voor het verjaardagsfeestje van de zoon van Ramzan Kadyrov